Typologietest
Deze vragenlijst is gebaseerd op de theorie van Carl Gustav Jung. Als we doelstellingen willen bereiken door het nastreven van individueel en collectief succes, zijn we afhankelijk van de manier waarop we onze boodschap communiceren. Ongeacht achtergrond en opvoeding zijn er bepaalde gangbare karakteristieken die op verschillende typen personen van toepassing zijn.
Typologie is gebaseerd op vier indicatoren: hoe gaan we om met dominantie (invloed versus samenwerken) en emotie (gevoel versus ratio). Dit levert vier kwadranten op: Enthousiasteling (Rood), Ondersteuner (Geel), Pragmaticus (Blauw), Analist (Groen).
Wilt u weten hoe een Typologie rapportage van AV Testen & Assessments er uit ziet? Dan kunt u dit verzoek mailen naar mail@av.nl en ontvangt u binnen één werkdag uw voorbeeldrapportage!
Prijs € 195,- Exclusief BTW.
AV biedt ook workshops aan waarbij u inzicht krijgt in de verschillende typologieën en communicatiestijlen. Deze workshops geven inzicht in hoe een commercieel professional deze kennis in de praktijk kan gebruiken om commercieel succes te behalen.
AV biedt de volgende workshops aan: Kleurrijk samenwerken, -verkopen en -leidinggeven. Voor meer informatie over een dergelijke workshop klik hier.