Artikelen Recruitment Marketing event van LinkedIn
1725

Deze week was ik aanwezig bij het Recruitment Marketing event van LinkedIn in de Rembrandttoren, de hoogste wolkenkrabber van Amsterdam.
De dag werd begonnen met een intro door Marcel Molenaar over het merk LinkedIn en de economische & marketing gerelateerde groei, gebruik én betrouwbaarheid van het platform.
Hierna was het woord aan Sjoukje Boerma die interessante statistieken en feiten deelden over personeel en talentlevenscyclus. Een van de interessante statistieken is dat 42% van het personeel bereid is te wisselen van baan als ze niet hybride kunnen werken. Iets waar je steeds meer over hoort en leest en des te meer onderstreept hoe belangrijk het is om dit als werkgever te faciliteren.
Na de pauze sprak Arnoud van Engelen over de kandidatenreis en employer branding campaigns. Voordat kandidaten een feeling krijgen met je merk en besluiten om van baan te wisselen heb je gemiddeld al een campagne nodig van zes maanden.
Voor mij was het ook meteen een goed moment om Arnoud, onze accountmanager bij LinkedIn, face to face te ontmoeten.
De dag werd afgesloten door Emiel Heinsbroek van Extra Talent die meer vertelde over hun succesen bij LinkedIn. Voor ons vooral een bevestiging dat de activiteiten die wij uitvoeren op LinkedIn, goed uitvoeren. Echter meten = weten. Bijsturen en blijven innoveren blijft dan ook altijd belangrijk om de beste matches te maken.
Benieuwd naar wat wij voor je kunnen betekenen waarbij we o.a. onze expertise van LinkedIn inzetten? Of hybride werken bij AV? Neem dan vooral contact op met mij via Florian@av.nl of door ons kantoor te bellen 033 - 286 01 50.
Written by Florian ter Haar
De dag werd begonnen met een intro door Marcel Molenaar over het merk LinkedIn en de economische & marketing gerelateerde groei, gebruik én betrouwbaarheid van het platform.
Hierna was het woord aan Sjoukje Boerma die interessante statistieken en feiten deelden over personeel en talentlevenscyclus. Een van de interessante statistieken is dat 42% van het personeel bereid is te wisselen van baan als ze niet hybride kunnen werken. Iets waar je steeds meer over hoort en leest en des te meer onderstreept hoe belangrijk het is om dit als werkgever te faciliteren.
Na de pauze sprak Arnoud van Engelen over de kandidatenreis en employer branding campaigns. Voordat kandidaten een feeling krijgen met je merk en besluiten om van baan te wisselen heb je gemiddeld al een campagne nodig van zes maanden.
Voor mij was het ook meteen een goed moment om Arnoud, onze accountmanager bij LinkedIn, face to face te ontmoeten.
De dag werd afgesloten door Emiel Heinsbroek van Extra Talent die meer vertelde over hun succesen bij LinkedIn. Voor ons vooral een bevestiging dat de activiteiten die wij uitvoeren op LinkedIn, goed uitvoeren. Echter meten = weten. Bijsturen en blijven innoveren blijft dan ook altijd belangrijk om de beste matches te maken.
Benieuwd naar wat wij voor je kunnen betekenen waarbij we o.a. onze expertise van LinkedIn inzetten? Of hybride werken bij AV? Neem dan vooral contact op met mij via Florian@av.nl of door ons kantoor te bellen 033 - 286 01 50.
Written by Florian ter Haar
Recente artikelen
Succesvolle samenwerking Isotron Systems en AV
Met veel plezier delen we het nieuws dat Jamal van Alebeek is gestart in zijn nieuwe functie als Lead Generation...
Haar
Teaser AV jubileumboek
“Don’t post and pray.” Een gevleugelde uitspraak van Ad Veldhuizen die Ronald de Snoo nog steeds ...
Haar
Succesvolle samenwerking Greenhouse Datacenters B.V. en AV
We zijn verheugd om de bemiddeling van Lucas Tak als Business Development Manager bij Greenhouse Datacenters B.V...
Haar