Artikelen Recruitment Marketing event van LinkedIn

1725
Florian ter Haar
Deze week was ik aanwezig bij het Recruitment Marketing event van LinkedIn in de Rembrandttoren, de hoogste wolkenkrabber van Amsterdam.

De dag werd begonnen met een intro door Marcel Molenaar over het merk LinkedIn en de economische & marketing gerelateerde groei, gebruik én betrouwbaarheid van het platform.

Hierna was het woord aan Sjoukje Boerma die interessante statistieken en feiten deelden over personeel en talentlevenscyclus. Een van de interessante statistieken is dat 42% van het personeel bereid is te wisselen van baan als ze niet hybride kunnen werken. Iets waar je steeds meer over hoort en leest en des te meer onderstreept hoe belangrijk het is om dit als werkgever te faciliteren.

Na de pauze sprak Arnoud van Engelen over de kandidatenreis en employer branding campaigns. Voordat kandidaten een feeling krijgen met je merk en besluiten om van baan te wisselen heb je gemiddeld al een campagne nodig van zes maanden.
Voor mij was het ook meteen een goed moment om Arnoud, onze accountmanager bij LinkedIn, face to face te ontmoeten.

De dag werd afgesloten door Emiel Heinsbroek van Extra Talent die meer vertelde over hun succesen bij LinkedIn. Voor ons vooral een bevestiging dat de activiteiten die wij uitvoeren op LinkedIn, goed uitvoeren. Echter meten = weten. Bijsturen en blijven innoveren blijft dan ook altijd belangrijk om de beste matches te maken.

Benieuwd naar wat wij voor je kunnen betekenen waarbij we o.a. onze expertise van LinkedIn inzetten? Of hybride werken bij AV? Neem dan vooral contact op met mij via Florian@av.nl of door ons kantoor te bellen 033 - 286 01 50.

Written by Florian ter Haar 

Recente artikelen

Onlangs volgden we met ons team Werving & Selectie een inspirerende training over hoe we onze kwaliteiten he...
Groot
In de commerciële wereld draait het niet alleen om de omzet die je genereert en de targets die je haalt, maar v...
Groot