Succesverhalen Succesvolle samenwerking MKB Servicedesk en AV
0
Sander Nijmeijer is gestart als salesmanager bij MKB Servicedesk!
Als salesmanager gaat Sander op zoek naar nieuwe partners voor MKB Servicedesk en bouwt hij bestaande relaties verder uit. Hij vertaalt de ambities en doelstellingen van potentiële klanten naar voorstellen voor effectieve campagnes op het platform, zodat zij zich onder het MKB goed weten te profileren. Wanneer Sander de deal gesloten heeft, mobiliseert hij het campagneteam dat de samenwerking verder vormgeeft. Hierbij werkt hij nauw samen met collega’s van Campagnemanagement, Marketing en Redactie.
MKB Servicedesk is onderdeel van Van Spaendonck, dat al meer dan 100 jaar ondernemerschap in Nederland faciliteert. Van Spaendonck maakt nieuwe ideeën, innovaties en nieuwe bedrijven mogelijk en is de drijvende kracht achter zeer succesvolle bedrijven als Qwoater, Loket, Clever en CoPilot. MKB Servicedesk levert veel waarde voor het MKB en heeft een ongekende community opgebouwd. Dit netwerk en de expertise zijn van enorme waarde voor (grote) organisaties waarvoor het MKB een interessante doelgroep is.
Wij wensen Sander veel werkplezier toe!
Mediation by Ad Veldhuizen & Mylène van der Hoeven - van Herwerden in cooperation with Renée van der Aa & Sander Bergink
Als salesmanager gaat Sander op zoek naar nieuwe partners voor MKB Servicedesk en bouwt hij bestaande relaties verder uit. Hij vertaalt de ambities en doelstellingen van potentiële klanten naar voorstellen voor effectieve campagnes op het platform, zodat zij zich onder het MKB goed weten te profileren. Wanneer Sander de deal gesloten heeft, mobiliseert hij het campagneteam dat de samenwerking verder vormgeeft. Hierbij werkt hij nauw samen met collega’s van Campagnemanagement, Marketing en Redactie.
MKB Servicedesk is onderdeel van Van Spaendonck, dat al meer dan 100 jaar ondernemerschap in Nederland faciliteert. Van Spaendonck maakt nieuwe ideeën, innovaties en nieuwe bedrijven mogelijk en is de drijvende kracht achter zeer succesvolle bedrijven als Qwoater, Loket, Clever en CoPilot. MKB Servicedesk levert veel waarde voor het MKB en heeft een ongekende community opgebouwd. Dit netwerk en de expertise zijn van enorme waarde voor (grote) organisaties waarvoor het MKB een interessante doelgroep is.
Wij wensen Sander veel werkplezier toe!
Mediation by Ad Veldhuizen & Mylène van der Hoeven - van Herwerden in cooperation with Renée van der Aa & Sander Bergink
Recente artikelen
Podcast-tip: belang voor het onboardingsproces
Heb je behoefte aan nieuwe inzichten en praktische tips om je werk en tijd slimmer in te delen? Dan hebben we ee...
Haar