Artikelen Zomer heeft positief effect op salesflow

Is de zomer het nieuwe, oud & nieuw geworden? Steeds vaker hoor ik dat mensen de zomer en vakantieweken gebruiken om te “resetten”.
Even afstand nemen van de dagelijkse bezigheden, de routine, van de “moetjes”, de agenda’s geeft ruimte voor nieuwe ideeën. We kunnen dan de balans goed opmaken. Wat wil ik na de zomer houden en waar wil ik vanaf? Doe ik de dingen waar ik van geniet, waar ik goed in ben, op een plek waar ik me thuis voel?
Wij merken het effect van deze zomerse inspiratieweken direct bij AV. Het management zit vol met vernieuwende ideeën, mensen komen in beweging en wij juichen dat toe. Door de (korte) periode van zelfreflectie en het bijtanken is er een veel grotere kans om weer bevlogen aan de slag te gaan. En bevlogenheid of zoals wij in een artikel schrijven “de Sales Flow” dat wensen wij iedereen toe. In het artikel lees je welke invloed niet alleen een manager heeft maar ook de combinatie van kennis & vaardigheden met het (algemene) werkklimaat. Wat het effect is van het vinden van de ideale Sales Flow en hoe deze te bereiken. Nu maar hopen dat er ook deze zomer weer veel bevlogen, geïnspireerde en energieke mensen terug komen van vakantie. Een lekker vooruitzicht.
Dit blog is geschreven door Sandra Aank n.a.v. het artikel hieronder van Ad Veldhuizen over Salesflow. Sandra is Consultant & Coach bij AV. Zij helpt organisaties en professionals met het realiseren van hun salesflow doormiddel van werving & selectie, assessment, coaching en advies. Bekijk hier haar linkedin profiel of stuur een mail naar sandra@avdiensten.nl voor een kennismaking.
Wil je gratis ons volledige artikel over Salesflow ontvangen? Reageer hieronder of mail naar salesflow@avdiensten.nl en ontvang het volledige artikel zoals dit is gepublicieerd in het vakblad Salesmanagement.