Artikelen Vernieuwde wervingsstrategie

1640
Diede Veldhuizen
Onlangs werden de nieuwe cijfers van het CBS met betrekking tot de arbeidsmarkt bekendgemaakt. Waar het al lastig was om goede nieuwe werknemers te vinden, is die uitdaging alleen maar groter geworden. AV neemt daarom de wervingsstrategie extra onder de loep en denkt na over wat wij kunnen doen om die ideale kandidaten in 2022 wél aan te trekken. Uit onderzoek blijkt dat het hierbij steeds belangrijker wordt om de buitenwereld een inkijkje te geven in jouw organisatie. Het gebruik van beeld is hier vooral van belang, want dit brengt snel een gevoel over. Zo creëer je verbinding met mensen die interesse hebben in je organisatie.

AV heeft dit samengebracht en biedt nu als extra dienstverlening bij de jobmarketing ook een vodcast aan. Dit is een podcast / video waarin je kandidaten dat inkijkje binnen de organisatie geeft en daar mee zorgt dat je opvalt! Ben je benieuwd wat voor mooie resultaten dit tot nu toe al heeft opgeleverd? Stuur Diede Veldhuizen een bericht!

Recente artikelen

Met veel plezier delen we het nieuws dat Jamal van Alebeek is gestart in zijn nieuwe functie als Lead Generation...
Haar
“Don’t post and pray.”   Een gevleugelde uitspraak van Ad Veldhuizen die Ronald de Snoo nog steeds ...
Haar
We zijn verheugd om de bemiddeling van Lucas Tak als Business Development Manager bij Greenhouse Datacenters B.V...
Haar