Amersfoort

Commercieel medewerker binnendienst

Nieuw

Ben jij klaar om een cruciale rol te spelen in een wereldwijd opererende organisatie die duurzaamheid hoog in het vaandel heeft? Als commercieel medewerker binnendienst in Amersfoort krijg jij de kans om te werken in een dynamische omgeving, waar je kunt doorgroeien en volop opleidingsmogelijkheden hebt. Met een team dat streeft naar continue verbetering, zowel op het gebied van People, Planet, Product als Governance, ben jij een onmisbare schakel tussen klant en organisatie.

Maak het verschil als commercieel medewerker binnendienst in Amersfoort

Als commercieel medewerker binnendienst zorg jij ervoor dat commerciële processen binnen Nederland en België naadloos verlopen. Jij bent de verbindende factor tussen de klant en de organisatie, en je schakelt moeiteloos tussen verschillende taken. Van het eerste klantcontact tot het begeleiden van het volledige orderproces; jouw klant- en oplossingsgerichtheid maken het verschil. Bovendien werk je nauw samen met collega’s uit diverse disciplines, zoals marketing, verkoop buitendienst en productmanagement, waardoor je een veelzijdige en uitdagende functie vervult. Kortom, jij pakt de regie bij het:
• onderhouden van het eerste contact met klanten en accountmanagers via e-mail, telefoon en op kantoor;
• beheren van het order-, facturatie- en offerteproces;
• ondersteunen van verkoop- en marketingactiviteiten.

Voor deze vacature neem jij mee:

Je bent proactief, nauwkeurig en je werkt graag in teamverband. Je begint je dag met een heerlijke kop koffie, daarna kijk je samen met je collega Jordi wat er het eerst opgepakt moet worden. Je werkt je mail bij en pakt ad hoc overige werkzaamheden op. Je bent stressbestendig, oplossingsgericht en hebt een ijzersterk geheugen. Je vindt het leuk om nieuwe dingen te leren en je gaat geen uitdaging uit de weg. Jij houdt van overzicht en kunt prioriteiten stellen. Je hebt een technische achtergrond of je wil je hier graag in verdiepen. Daarnaast beschik jij over:
• mbo werk- en denkniveau;
• enkele jaren werkervaring in een ondersteunende of commerciële rol;
• goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
• affiniteit met techniek.

Jouw werkgebied

Jouw werkgebied
HellermannTyton is actief in meer dan 39 landen, maar op het kantoor in Amersfoort voelt het als een hecht familiebedrijf. Samen met 11 collega’s werk je in een inspirerende omgeving aan de Eem, waar kennisoverdracht en onderling contact centraal staan. Het kantoor is goed bereikbaar, of je nu met de auto of fiets komt, en biedt een prachtig uitzicht op de omgeving.

Als enthousiaste commercieel medewerker binnendienst kun jij rekenen op:

Een informele, maar professionele werkomgeving waar duurzaamheid, doorgroeimogelijkheden en persoonlijke ontwikkeling centraal staan. Bij HellermannTyton krijg je volop ruimte om jezelf te ontwikkelen en een wezenlijke bijdrage te leveren aan de organisatie. Naast jouw dagelijkse werkzaamheden is er volop ruimte voor ontspanning en gezelligheid met collega's, met regelmatige teamuitjes, etentjes met collega’s en hun partners, en andere sociale activiteiten. Daarnaast bieden wij jou op basis van een fulltime dienstverband:
• een salaris van € 2.750, - tot € 3.750, - op basis van kennis en ervaring;
• een werkweek van 32 tot 40 uur;
• 2/3 bijdrage aan het pensioen;
• 30 vakantiedagen;
• mogelijkheden voor het volgen van opleidingen om je kennis te vergroten;
• altijd vrij tussen kerst en oud en nieuw en de vrijdag na Hemelvaart (wel van eigen vrije dagen);
• diverse extra’s zoals een kerstpakket, paas- en sint presentje, werkfruit, goede koffie, een goed gevulde koelkast met fris;
• 1 of 2 keer per jaar vrijwilligerswerk met je collega’s voor de maatschappij, afgesloten met een gezellige maaltijd.

Werken bij HellermannTyton

HellermannTyton helpt de industrie en installatietechniek om sneller, efficiënter en kosteneffectieve te werken met minder impact op mens en milieu. Met vestigingen in 39 landen ontwikkelt, produceert en levert HellermannTyton innovatieve oplossingen voor het fixeren, installeren en beschermen van kabels en leidingen. In Amersfoort werk je in een kleinschalig en betrokken team waar samenwerking en persoonlijke groei centraal staan. Regelmatig organiseren we teammeetings en gezellige uitjes, waardoor je je snel thuis zult voelen.

Eén klik verwijderd van jouw nieuwe baan

Gaat jouw hart sneller kloppen van deze vacature en heb je de checklist afgevinkt? Wacht dan niet te lang. Solliciteren doe je simpel en snel via onze solliciteer-button. Vergeet je niet om een up-to-date cv toe te voegen? Heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met Didani Raoef via telefoonnummer 06-16120043 of mail naar didani@av.nl. Misschien spreken we elkaar dan snel!

Didani Raoef

Deel deze vacature

Bezoekers van deze pagina bekeken ook deze banen:

Amersfoort - Hoevelaken
AV groeit, daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste en energieke recruiter! Een afwisselende functie...
Bekijk vacature
Hoevelaken
Heb jij al ervaring in recruitment en ben je klaar voor de volgende stap? Kom je dan verder ontwikkelen bij...
Bekijk vacature
Woudenberg
Zit hospitality en commercie in je bloed en wil je veel ruimte voor eigen inbreng? Word je enthousiast van...
Bekijk vacature
Utrecht
Ben jij een gedreven professional met een passie voor sales en techniek? Wil je werken bij een...
Bekijk vacature
Hoevelaken
Als toegewijde Recruitment Success Manager werk je niet alleen aan de toekomst van onze opdrachtgevers en...
Bekijk vacature
Waddinxveen
Ben jij een commercieel talent met een passie voor techniek en relatiebeheer? Voor Swagelok Nederland...
Bekijk vacature
West-Nederland
Als je op zoek bent naar een essentiële rol binnen een vooruitstrevend bedrijf in de omgeving van...
Bekijk vacature
Open inschrijven